The Process of Transformation in Interaction with Guardians, Identified from Reflection by a Veteran Elementary- School Nurse Teacher
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 小学校養護教諭がふりかえる保護者対応の変容過程
- ショウガッコウ ヨウゴ キョウユ ガ フリカエル ホゴシャ タイオウ ノ ヘンヨウ カテイ
Search this article
Description
type:Departmental Bulletin Paper
Journal
-
- 北海道教育大学紀要. 教育科学編
-
北海道教育大学紀要. 教育科学編 67 (2), 307-316, 2017-02
北海道教育大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390294827850181120
-
- NII Article ID
- 120005985237
-
- NII Book ID
- AA11273292
-
- ISSN
- 13442554
-
- NDL BIB ID
- 028057149
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN