The Organic Relationship Between Units of Work and Subject Studies in the Virginia Curriculum: Focusing on the Position of the Social Studies in the Elementary Course of Studies in 1934
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ヴァージニア・プランにおける作業単元と教科学習の有機的関連-1934年版初等コース・オブ・スタディにおける社会科の位置づけに焦点を当てて-
- ヴァージニア ・ プラン ニ オケル サギョウ タンゲン ト キョウカ ガクシュウ ノ ユウキテキ カンレン : 1934ネンバン ショトウ コース ・ オブ ・ スタディ ニ オケル シャカイカ ノ イチズケ ニ ショウテン オ アテテ
Search this article
Journal
-
- 社会系教科教育学研究
-
社会系教科教育学研究 32 21-30, 2020-12
社会系教科教育学会
- Tweet
Keywords
Details
-
- CRID
- 1390295603318504448
-
- NII Article ID
- 40022479939
-
- NII Book ID
- AN10404320
-
- NDL BIB ID
- 031277870
-
- ISSN
- 09170049
-
- Web Site
- http://hdl.handle.net/10132/00020471
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles