A Study on Sport Sponsorship Effectiveness:Measuring Brand Awareness and Examining Factors Affecting Brand Awareness of a Professional Sport Team Sponsor
Bibliographic Information
- Other Title
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- スポーツ・スポンサーシップ効果に関する研究:プロスポーツチーム・スポンサーのブランド認知に注目して
- スポーツ スポンサーシップ コウカ ニ カンスル ケンキュウ プロ スポーツ チーム スポンサー ノ ブランド ニンチ ニ チュウモクシテ
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原著論文
Journal
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- 大阪体育大学紀要
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大阪体育大学紀要 38 1-10, 2007-03-31
大阪体育大学
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390295658313516288
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- NII Article ID
- 110006454838
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- NII Book ID
- AN00029848
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- ISSN
- 02891190
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- NDL BIB ID
- 8838828
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- JaLC
- IRDB
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- CiNii Articles
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