An Investigation into the Influence of Domestic and Foreign Cosmetics Advertisements in Thailand: Evaluation of Subjective Impression by SD Method
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- 冬野 美晴
- 九州大学大学院芸術工学研究院
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抄録
1. Introduction / 2. Previous Studies / 3. Data and Method / 4. Results and Discussion / 4-1. Semantic Differential Profile of the Impressions of Each Country / 5. Conclusion
収録刊行物
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- 言語科学
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言語科学 52 47-59, 2017-03-31
九州大学大学院言語文化研究院言語研究会
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390298124265206272
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- NII論文ID
- 40021153463
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- NII書誌ID
- AN00077545
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- DOI
- 10.15017/7153572
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- HANDLE
- 2324/7153572
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- NDL書誌ID
- 028088866
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- ISSN
- 02891891
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- 本文言語コード
- en
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- データソース種別
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- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN