A Preliminary Study on the Influence of the In-class Dialogue of Teachers on the Interacting and Learning Motivation of Students
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 教師による授業内対話が児童の対人意欲と学習意欲に 及ぼす影響に関する予備的研究
- キョウシ ニ ヨル ジュギョウ ナイ タイワ ガ ジドウ ノ タイジン イヨク ト ガクシュウ イヨク ニ オヨボス エイキョウ ニ カンスル ヨビテキ ケンキュウ
Search this article
Journal
-
- The Journal of Human Relations
-
The Journal of Human Relations 28 (1), 45-56, 2023
The Japan Association of Human Relations
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390298599000926720
-
- NII Book ID
- AA11345484
-
- ISSN
- 24331961
- 13408186
-
- NDL BIB ID
- 033255406
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL