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- Kojima Hirokazu
- 産業技術総合研究所
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- Kawanabe Hiroshi
- 京都大学
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- Kitamura Takaaki
- (一財)日本自動車研究所
Bibliographic Information
- Other Title
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- DPF 再生時のポスト噴射によるオイル希釈率の推定(第1報)
- DPF再生時のポスト噴射によるオイル希釈率の推定(第1報)1次元噴霧発達モデルに基づく壁面への燃料付着量の推定
- DPF サイセイジ ノ ポスト フンシャ ニ ヨル オイル キシャクリツ ノ スイテイ(ダイ1ポウ)1ジゲン フンム ハッタツ モデル ニ モトズク ヘキメン エ ノ ネンリョウ フチャクリョウ ノ スイテイ
- - Prediction of Fuel Adhesion Amount Based on 1-D Spray Development Model -
- - 1 次元噴霧発達モデルに基づく壁面への燃料付着量の推定-
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Description
A simplified model for estimation of fuel adhesion amount by post-injection in the DPF regeneration mode was developed in order to predict the engine oil dilution. Spray development process before the impingement on the cylinder wall was modeled based on 1-D spray development model considering the breakup and evaporation processes of fuel droplets. Fuel adhesion amount was estimated by judging the impingement of fuel droplets using physical values such as droplet diameter and velocity in the spray model.
Journal
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- Transactions of Society of Automotive Engineers of Japan
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Transactions of Society of Automotive Engineers of Japan 50 (5), 1230-1235, 2019
Society of Automotive Engineers of Japan
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Keywords
Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390564227307671808
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- NII Article ID
- 130007711516
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- NII Book ID
- AN00105913
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- ISSN
- 24339652
- 18830811
- 02878321
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- NDL BIB ID
- 030058292
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
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- Abstract License Flag
- Disallowed