書誌事項
- タイトル別名
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- Various Approaches to the Geographical Indication Researches
- 座長解題 地域ブランド構築への多様なアプローチとその評価 : 地理的表示を中心に
- ザチョウ カイダイ チイキ ブランド コウチク エ ノ タヨウ ナ アプローチ ト ソノ ヒョウカ : チリテキ ヒョウジ オ チュウシン ニ
- ─地理的表示を中心に─
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説明
We attended the seminar on the study of Geographic Indication held at Tokyo University on December 8, 2018. Speakers and commentators came from various academic backgrounds, such as agricultural economics, marketing science, laws, commercial science, and sociology. Many topics were discussed. We could add another approach, so-called pragmatic sociology to explain how tastes or holds mediate the relationships between the products and brand images. We think that for the Japanese GI systems to function well, it is necessary to connect the common representations or images of GI products with the physical demands for these products. It will be useful to share the common language through digitalized technology.
収録刊行物
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- フードシステム研究
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フードシステム研究 26 (2), 35-39, 2019
日本フードシステム学会
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キーワード
詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390564227314212480
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- NII論文ID
- 130007718865
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- NII書誌ID
- AA11251336
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- ISSN
- 18845118
- 13410296
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- NDL書誌ID
- 030049931
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- 本文言語コード
- ja
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- データソース種別
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- JaLC
- NDL
- Crossref
- CiNii Articles
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可