Effects of “Biology II” Class on High School Students’ Understanding about Evolution with Special Reference to Molecular Evolution and Classification System.
-
- Yamanoi T.
- 白鴎大学足利高等学校 東京理科大学大学院科学教育研究科 東京大学大学院情報学環
-
- Endo N.
- 東京理科大学理学部第一部教養学科
-
- Sakura O.
- 東京大学大学院情報学環
-
- Takemura M.
- 東京理科大学大学院科学教育研究科 東京理科大学理学部第一部教養学科
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 高校生物Ⅱの授業が進化の理解に及ぼす影響 その2
- 高校生物Ⅱの授業が進化の理解に及ぼす影響(その2)分子進化と系統分類に関する内容に注目して
- コウコウ セイブツ Ⅱ ノ ジュギョウ ガ シンカ ノ リカイ ニ オヨボス エイキョウ(ソノ 2)ブンシ シンカ ト ケイトウ ブンルイ ニ カンスル ナイヨウ ニ チュウモク シテ
- ―分子進化と系統分類に関する内容に注目して―
Search this article
Journal
-
- Japanese Journal of Biological Education
-
Japanese Journal of Biological Education 53 (1-2), 57-64, 2012
The Society of Biological Science Education of Japan
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390564227315889664
-
- NII Article ID
- 10031059518
-
- NII Book ID
- AN0012957X
-
- NDL BIB ID
- 023986140
-
- ISSN
- 0287119X
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN