書誌事項
- タイトル別名
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- Factorial Analysis on Rice Direct Marketing by Regional Cooperatives in Ibaraki Prefecture: A Comparative Study between JA Ibaraki-minami and JA Kita-tsukuba
- 茨城県における米の単協直販の要因分析 : JA茨城みなみとJA北つくばの比較より
- イバラキケン ニ オケル コメ ノ タンキョウ チョクハン ノ ヨウイン ブンセキ : JA イバラキミ ナミ ト JA キタツクバ ノ ヒカク ヨリ
- JA茨城みなみとJA北つくばの比較より
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説明
<p>The purpose of this study is to consider factors of direct marketing by regional cooperatives in Ibaraki Prefecture. For a few years, direct marketing has been increasing, It doubled in the past 10 years. The Ibaraki-minami agricultural cooperaive commissions all of its rice sales to Zenno. But the Kita-tsukuba agricultural cooperative implements direct marketing for 93% of its sales. Comparing these cooperatives, we are can clarify why agricultural cooperatives choose direct marketing or not. We will pay particular attention to 1) agricultural structure, and 2) opinions from large farmers.</p>
収録刊行物
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- 農業経済研究
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農業経済研究 88 (4), 388-393, 2017-03-25
日本農業経済学会
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390564237998743680
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- NII論文ID
- 130007406121
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- NII書誌ID
- AN00200867
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- ISSN
- 21881057
- 03873234
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- NDL書誌ID
- 028115700
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- 本文言語コード
- ja
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- 資料種別
- journal article
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- データソース種別
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- JaLC
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- KAKEN
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可