On Balancing Target Language and First Language Use in Teaching and Learning English as a Foreign Language
-
- WATARI Yoichi
- 静岡理工科大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 外国語としての英語の教育における使用言語のバランスに関する批判的考察
- 外国語としての英語の教育における使用言語のバランスに関する批判的考察 : 授業を「英語で行うことを基本とする」のは学習者にとって有益か
- ガイコクゴ ト シテ ノ エイゴ ノ キョウイク ニ オケル シヨウ ゲンゴ ノ バランス ニ カンスル ヒハンテキ コウサツ : ジュギョウ オ 「 エイゴ デ オコナウ コト オ キホン ト スル 」 ノ ワ ガクシュウシャ ニ トッテ ユウエキ カ
- Is the policy that “classes, in principle, should be conducted in English” really beneficial for learners?
- 授業を「英語で行うことを基本とする」のは学習者にとって有益か
Search this article
Journal
-
- Theory and Practice of Education
-
Theory and Practice of Education 6 (0), 33-42, 2011
Hokkaido Society for the Study of Education
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390564238098250496
-
- NII Article ID
- 130007624053
-
- NII Book ID
- AA12790278
-
- ISSN
- 24329134
- 13498266
-
- NDL BIB ID
- 023407914
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN