<SURVEY> Responses of Audience Exposed to the Campaign of Mass Cammunication : A Case of Hijacking of "Yodo"
Bibliographic Information
- Other Title
-
- <調査>マスコミのキャンペーンに対する受け手の反応 : よど号乗取り事件報道の場合
- マスコミ ノ キャンペーン ニ タイスル ウケ テ ノ ハンノウ ヨドゴウ ノットリ ジケン ホウドウ ノ バアイ
Search this article
Journal
-
- 社會勞働研究
-
社會勞働研究 17 (1-2), 101-145, 1971-01-25
法政大学社会学部学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390572174783702656
-
- NII Article ID
- 110000588304
-
- NII Book ID
- AN00111224
-
- HANDLE
- 10114/00017896
-
- NDL BIB ID
- 285033
-
- ISSN
- 02874210
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles