Food Culture and its Impact on the International Marketing of Ajinomoto
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 味の素の国際マーケティング―食文化とのかかわりにおいて―
- アジノモト ノ コクサイ マーケティング ショクブンカ ト ノ カカワリ ニ
Search this article
Journal
-
- 經濟論叢
-
經濟論叢 158 (3), 72-88, 1996-09
KYOTO DAIGAKU KEIZAIGAKU-KAI (KYOTO UNIVERSITY ECONOMIC SOCIETY)
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390572174793632128
-
- NII Article ID
- 110000421754
-
- NII Book ID
- AN00071549
-
- DOI
- 10.14989/45098
-
- HANDLE
- 2433/45098
-
- NDL BIB ID
- 4133272
-
- ISSN
- 00130273
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles