Maslow's Need Hierarchy Theory and Marketing Concept
-
- Matsui Takeshi
- 一橋大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- マズローの欲求階層理論とマーケティング・コンセプト
- マズロー ノ ヨッキュウ カイソウ リロン ト マーケティング コンセプト
Search this article
Description
論文タイプ||論説
(商学部号 = Commerce and Management)
Journal
-
- 一橋論叢
-
一橋論叢 126 (5), 495-510, 2001-11-01
日本評論社(発売)
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390572174816521984
-
- NII Article ID
- 110000316784
-
- NII Book ID
- AN00208224
-
- DOI
- 10.15057/10350
-
- HANDLE
- 10086/10350
-
- NDL BIB ID
- 5952153
-
- ISSN
- 00182818
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles