Headquarters-Division Relationships and Their Impact on Target Cost Management Implementation : A Case of the Electronics Systems Division of Magneti Marelli, S.P.A. (Memorial Issue of Assoc. Prof. Yoshihide Iwabuchi)
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 事業部・本社関係が原価企画普及活動に及ぼす影響 : Magneti Marelli社電子システム事業部の事例 (岩淵吉秀助教授追悼号)
- ジギョウブ ホンシャ カンケイ ガ ゲンカ キカク フキュウ カツドウ ニ オヨボス エイキョウ Magneti Marelliシャ デンシ システム ジギョウブ ノ ジレイ イワブチ ヨシヒデ ジョキョウジュ ツイトウゴウ
- 事業部・本社関係が原価企画普及活動に及ぼす影響--Magneti Marelli社電子システム事業部の事例
- ジギョウブ ホンシャ カンケイ ガ ゲンカ キカク フキュウ カツドウ ニ オヨボス エイキョウ Magneti Marelliシャ デンシ システム ジギョウブ ノ ジレイ
Search this article
Journal
-
- 国民経済雑誌
-
国民経済雑誌 179 (2), 61-83, 1999-02
神戸大学経済経営学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390572174879173632
-
- NII Article ID
- 110000444974
- 120000941550
-
- NII Book ID
- AN00090962
-
- HANDLE
- 20.500.14094/00209275
-
- NDL BIB ID
- 4665868
-
- ISSN
- 03873129
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles