Multiplication of Channels and Multichannel Integration in Retailing (Special Issue Review of Innovation in Distribution Channels)
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 小売業におけるマルチチャネル化とチャネル統合 (<特集>流通革新の再検討)
- コウリギョウ ニオケル マルチ チャネルカ ト チャネル トウゴウ トクシュウ リュウツウ カクシン ノ サイケントウ
- 小売業におけるマルチチャネル化とチャネル統合
- コウリギョウ ニ オケル マルチチャネルカ ト チャネル トウゴウ
Search this article
Journal
-
- 国民経済雜誌
-
国民経済雜誌 212 (1), 61-73, 2015-07
神戸大学経済経営学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390572174883530752
-
- NII Article ID
- 110009922460
-
- NII Book ID
- AN00090962
-
- HANDLE
- 20.500.14094/E0040490
-
- NDL BIB ID
- 026647073
-
- ISSN
- 03873129
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles