- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
広告は売上に本当に効果があるのか?
-
- 阿部 誠
- 東京大学大学院 経済学研究科・経済学部 助教授
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コウコク ワ ウリアゲ ニ ホントウ ニ コウカ ガ アル ノ カ
Search this article
Journal
-
- Quarterly Journal of Marketing
-
Quarterly Journal of Marketing 23 (2), 4-16, 2003-09-30
Japan Marketing Academy
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390574036160487552
-
- NII Article ID
- 40005998810
-
- NII Book ID
- AN10301678
-
- ISSN
- 21881669
- 03897265
-
- NDL BIB ID
- 6750195
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL Search
- Crossref
- CiNii Articles