A Comparative Study on the Special Class/Auxiliary Class for Children with Learning Difficulties in USA and Sweden in the Early 20th Century : Focus on mental/physical examination methods
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 20世紀初頭のアメリカとスウェーデンにおける特別学級・補助学級に関する検討 : 学習困難児の実態把握の方法を中心に
- 20セイキ ショトウ ノ アメリカ ト スウェーデン ニ オケル トクベツ ガッキュウ ・ ホジョ ガッキュウ ニ カンスル ケントウ : ガクシュウ コンナンジ ノ ジッタイ ハアク ノ ホウホウ オ チュウシン ニ
Search this article
Abstract
type:Departmental Bulletin Paper
Journal
-
- 北海道教育大学紀要. 教育科学編
-
北海道教育大学紀要. 教育科学編 63 (1), 99-114, 2012-08
北海道教育大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390576302826764032
-
- NII Article ID
- 110009559920
-
- NII Book ID
- AA11273292
-
- ISSN
- 13442554
-
- NDL BIB ID
- 024922847
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN