A report of ‘Kanzusakubun’ the Composition Method by Adopting the Figurative-sign-interpretation Approach as a tool of Cooperative Learning at a school for the deaf and hard of hearing in the 6th grade
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 聾学校小学部第6学年での看図作文の実践 : 協同学習ツールのいかし方
- ロウ ガッコウ ショウガクブ ダイ6 ガクネン デ ノ カンズ サクブン ノ ジッセン : キョウドウ ガクシュウ ツール ノ イカシ カタ
Search this article
Abstract
type:Departmental Bulletin Paper
Journal
-
- 北海道教育大学紀要. 教育科学編
-
北海道教育大学紀要. 教育科学編 66 (2), 23-36, 2016-02
北海道教育大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390576302826867072
-
- NII Article ID
- 120005730508
-
- NII Book ID
- AA11273292
-
- ISSN
- 13442554
-
- NDL BIB ID
- 027646690
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN