A Practical Study of Educational Methods for Children with Autism in the Special School for Mental Retardation (3) : Environment Adjustment of a Classroom and Cooperation with Supporters
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 養護学校(知的障害)における自閉症児指導法に関する実践的研究(3) : その2 教室環境の整備と関係者の連携
- ヨウゴ ガッコウ チテキ ショウガイ ニ オケル ジヘイショウジ シドウホウ ニ カンスル ジッセンテキ ケンキュウ 3 ソノ 2 キョウシツ カンキョウ ノ セイビ ト カンケイシャ ノ レンケイ
Search this article
Description
type:Departmental Bulletin Paper
Journal
-
- 情緒障害教育研究紀要
-
情緒障害教育研究紀要 21 34-37, 2002-02
北海道教育大学教育学部旭川校特殊教育特別専攻科障害児教育研究室
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390576302827320448
-
- NII Article ID
- 110000411505
-
- NII Book ID
- AN00089180
-
- ISSN
- 0287914X
-
- NDL BIB ID
- 6056531
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles