Suppressive and Facilitative Factors in the Introduction to the School Affairs System in Early Childhood Education and Care
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 保育現場における園務支援システム導入の抑制要因と促進要因
- ホイク ゲンバ ニ オケル エンム シエン システム ドウニュウ ノ ヨクセイ ヨウイン ト ソクシン ヨウイン
Search this article
Journal
-
- The Journal of Child Study
-
The Journal of Child Study 26 (0), 5-23, 2020-06-30
The Japan Society for Child Study
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390576734217249408
-
- NII Article ID
- 40022326106
-
- NII Book ID
- AA11142035
-
- ISSN
- 27582906
- 13467654
-
- NDL BIB ID
- 030596714
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN