The New Stage of Brand Strategy of Shiseido in the Chinese Cosmetics Market : its Response to the Market Upgrading and the Development of Electronic Commerce
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 中国市場における資生堂のブランド戦略の変化 : 市場のアップグレードとEC市場発展への対応
- チュウゴク シジョウ ニ オケル シセイドウ ノ ブランド センリャク ノ ヘンカ : シジョウ ノ アップグレード ト EC シジョウ ハッテン エ ノ タイオウ
Search this article
Journal
-
- 立命館国際地域研究
-
立命館国際地域研究 56 27-46, 2023-03
立命館大学国際地域研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390577618926710272
-
- NII Book ID
- AN1029446X
-
- HANDLE
- 10367/00018518
-
- NDL BIB ID
- 032781197
-
- ISSN
- 09172971
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL