Kawamata, K., Miura, T., & Tajima, N. (Eds.). (2022). <i>Marketing Strategies of Japanese Pop Culture: The Secret of Japan’s Dominance in Anime, Manga, and Cosplay That Conquered the World.</i> Tokyo: Chikura Shobo. (In Japanese)
-
- Matsui Takeshi
- Professor, Graduate School of Business Administration, Hitotsubashi University, Japan
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 川又啓子・三浦俊彦・田嶋規雄(編著)(2022).『ジャパニーズポップカルチャーのマーケティング戦略 ― 世界を制した日本のアニメ・マンガ・コスプレの強さの秘密 ―』千倉書房
Journal
-
- Japan Marketing Journal
-
Japan Marketing Journal 43 (2), 123-126, 2023-09-29
Japan Marketing Academy
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390579089766181632
-
- ISSN
- 21881669
- 03897265
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- Crossref