Children’s Thinking During the Explorative Process for Problem Solving Practice Analysis of “Period for Integrated Studies” Using Dewey’s Theory of Thought
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 問題解決を図る探究過程で働く子どもの思考 : デューイの思考論による「総合的な学習の時間」の実践分析
- モンダイ カイケツ オ ハカル タンキュウ カテイ デ ハタラク コドモ ノ シコウ : デューイ ノ シコウロン ニ ヨル 「 ソウゴウテキ ナ ガクシュウ ノ ジカン 」 ノ ジッセン ブンセキ
Search this article
Journal
-
- 常葉大学教育学部紀要
-
常葉大学教育学部紀要 (44), 45-60, 2024-03
常葉大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390581378932381440
-
- NII Book ID
- AA12667974
-
- NDL BIB ID
- 033416217
-
- ISSN
- 2188434X
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL