ウェブプロモーション戦略によるブランドロイヤルティの構築計画 : 台湾の自営店舗のウェブ販売を事例に(論文部門)

  • 程 亞蘭
    尚美学園大学芸術情報学部情報表現学科
  • 定平 誠
    尚美学園大学芸術情報学部情報表現学科

書誌事項

タイトル別名
  • Plan for Promotion Strategy to Build Brand Royalty

説明

This research offers ideas on building brand royalty using an original Web promotion strategy as opposed to conventional brand marketing that utilizes television, magazine and other advertising media. The Web promotion strategy examines the Internet Shopping Site of Taiwan "food cooked by boiling or stewing" as an actual example of building brand royalty.

収録刊行物

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1390845712967895296
  • NII論文ID
    110007389186
  • DOI
    10.24505/jatsp.11.0_75
  • ISSN
    24331953
  • 本文言語コード
    ja
  • データソース種別
    • JaLC
    • CiNii Articles
  • 抄録ライセンスフラグ
    使用不可

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