ウェブプロモーション戦略によるブランドロイヤルティの構築計画 : 台湾の自営店舗のウェブ販売を事例に(論文部門)
書誌事項
- タイトル別名
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- Plan for Promotion Strategy to Build Brand Royalty
説明
This research offers ideas on building brand royalty using an original Web promotion strategy as opposed to conventional brand marketing that utilizes television, magazine and other advertising media. The Web promotion strategy examines the Internet Shopping Site of Taiwan "food cooked by boiling or stewing" as an actual example of building brand royalty.
収録刊行物
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- 日本テレワーク学会研究発表大会予稿集
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日本テレワーク学会研究発表大会予稿集 11 (0), 75-78, 2009-06-20
日本テレワーク学会
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キーワード
詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390845712967895296
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- NII論文ID
- 110007389186
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- ISSN
- 24331953
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- 本文言語コード
- ja
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- データソース種別
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- JaLC
- CiNii Articles
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可