Collaborative processes for conceptual change: Learnersʼ constructive interaction in classrooms
-
- Miyake Naomi
- The University of Tokyo
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 概念変化のための協調過程
- 概念変化のための協調過程 : 教室で学習者同士が話し合うことの意味
- ガイネン ヘンカ ノ タメ ノ キョウチョウ カテイ : キョウシツ デ ガクシュウシャ ドウシ ガ ハナシアウ コト ノ イミ
- ―教室で学習者同士が話し合うことの意味―
Search this article
Journal
-
- JAPANESE PSYCHOLOGICAL REVIEW
-
JAPANESE PSYCHOLOGICAL REVIEW 54 (3), 328-341, 2011
JAPANESE PSYCHOLOGICAL REVIEW
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390845712987245696
-
- NII Article ID
- 130007436889
-
- NII Book ID
- AN00123664
-
- ISSN
- 24334650
- 03861058
-
- NDL BIB ID
- 023459695
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL Search
- CiNii Articles