The Formation of Automobile Distribution Market in China and a Channel Policy of a Japanese-Automobile Manufacturer
-
- Muramatsu Junichi
- Hiroshima University
-
- Ishikawa Kazuo
- Senshu University
-
- Ka Reika
- Shizuoka Sangyo University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 中国自動車流通市場の形成と日系自動車メーカーのチャネル政策
- 中国自動車流通市場の形成と日系自動車メーカーのチャネル政策--東風日産の事例を中心として[含 コメント]
- チュウゴク ジドウシャ リュウツウ シジョウ ノ ケイセイ ト ニッケイ ジドウシャ メーカー ノ チャネル セイサク トウフウ ニッサン ノ ジレイ オ チュウシン ト シテ ガン コメント
- 東風日産の事例を中心として
- Focusing on a Case of Dongfeng Nissan
Search this article
Journal
-
- Journal of Japan Academy for Asian Market Economies
-
Journal of Japan Academy for Asian Market Economies 13 (0), 35-44, 2010
Japan Academy for Asian Market Economies