Bibliographic Information
- Other Title
-
- 12.ブランドの本物感を醸成する「こだわり」の研究
- ショウヒシャ ノ シンリ ト コウドウ オ リカイ スル : マーケティング エ ノ オウヨウ オ メザシテ(12)ブランド ノ ホンモノカン オ ジョウセイ スル 「 コダワリ 」 ノ ケンキュウ : コジマ ノ ジーンズ セイゾウ ノ ジレイ オ ツウジテ
- -児島のジーンズ製造の事例を通じて-
Search this article
Journal
-
- JOURNAL of the JAPAN RESEARCH ASSOCIATION for TEXTILE END-USES
-
JOURNAL of the JAPAN RESEARCH ASSOCIATION for TEXTILE END-USES 60 (4), 326-332, 2019-04-25
The Japan Research Association for Textile End-Uses
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390845713063966336
-
- NII Article ID
- 130007636486
-
- NII Book ID
- AN00131775
-
- ISSN
- 18846599
- 00372072
-
- NDL BIB ID
- 029683440
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN