Relentless Quest for Purchase Intent Through Kansei Engineering – From Product Development to Marketing –
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- NAKAO Yoshiko
- L'Oréal Japan
Bibliographic Information
- Other Title
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- 感性工学で飽くなき購買情動の追求-製品開発からマーケティングまで-
- カンセイ コウガク デ アク ナキ コウバイ ジョウドウ ノ ツイキュウ : セイヒン カイハツ カラ マーケティング マデ
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Journal
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- Journal of Japan Society for Fuzzy Theory and Intelligent Informatics
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Journal of Japan Society for Fuzzy Theory and Intelligent Informatics 29 (6), 215-217, 2017-12-15
Japan Society for Fuzzy Theory and Intelligent Informatics
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390846609781543296
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- NII Article ID
- 130007761564
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- NII Book ID
- AA1181479X
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- ISSN
- 18817203
- 13477986
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- NDL BIB ID
- 028732489
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
- NDL
- Crossref
- CiNii Articles