The Current Situation and Issues of Recurrent Education at National Institute of Technology A case of practice "Manabi Nagaya"
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 高等専門学校におけるリカレント教育の現状と課題「まなび長屋」の実践を事例として
- コウトウ センモン ガッコウ ニ オケル リカレント キョウイク ノ ゲンジョウ ト カダイ : 「 マナビ ナガヤ 」 ノ ジッセン オ ジレイ ト シテ
Search this article
Journal
-
- Research Report of Miyakonojo National College of Technology
-
Research Report of Miyakonojo National College of Technology 50 (0), 43-54, 2016
National Institute of Technology, Miyakonojo College
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390846609820202624
-
- NII Article ID
- 110009995167
-
- NII Book ID
- AN00235996
-
- ISSN
- 0286116X
- 24321036
-
- NDL BIB ID
- 027067216
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles