書誌事項
- タイトル別名
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- Improvement the service in capsule hotel using customer journey map
- カプセルホテル シセツ ニ オケル カスタマージャーニーマップ ニ ヨル ギョウム カイゼン
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説明
Case studies of the workshop about customer journey map supposed general passengers. We made the workshop as a part of marketing course for the capsule hotel's staff in Sapporo, Hokkaido. In the workshop, they took an introduction about customer journey map, and practiced observing and findings issues. After introduction and practice, we made them a walkthrough from Check in to Check out, describe as customer journey map. After the workshop, we are working to improve operations in this hotel.
収録刊行物
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- 人間中心設計
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人間中心設計 12 (1), 9-12, 2016-05-31
特定非営利活動法人 人間中心設計推進機構
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390848250140777472
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- NII論文ID
- 130007895590
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- NII書誌ID
- AA12895414
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- ISSN
- 24350605
- 18829635
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- NDL書誌ID
- 027990095
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- 本文言語コード
- ja
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- データソース種別
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- JaLC
- NDLサーチ
- CiNii Articles
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用可