Behavioral intervention to decision-making skills in a junior high school student with intellectual disorders : Analysis of the modification of social interaction during breaks between clinical counseling session
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 知的発達症のある中学校生徒における意見表明の学習と支援 ―活動計画の相談場面における相互作用の変化―
- チテキ ハッタツショウ ノ アル チュウガッコウ セイト ニ オケル イケン ヒョウメイ ノ ガクシュウ ト シエン : カツドウ ケイカク ノ ソウダン バメン ニ オケル ソウゴ サヨウ ノ ヘンカ
Search this article
Journal
-
- The Journal of Human Relations
-
The Journal of Human Relations 25 (1), 53-62, 2020
The Japan Association of Human Relations
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390849931334565504
-
- NII Article ID
- 130007980356
-
- NII Book ID
- AA11345484
-
- ISSN
- 24331961
- 13408186
-
- NDL BIB ID
- 031303962
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN