Bibliographic Information
- Other Title
-
- 児童 ・生徒への対応をめぐる教職員間の葛藤と対処方略
- ジドウ セイト エ ノ タイオウ オ メグル キョウショクイン カン ノ カットウ ト タイショ ホウリャク カットウ ジョウキョウ オヨビ キョウショクイン ニ タイスル ニンチテキ ヒョウカ ノ シテン カラ
- 葛藤状況及び教職員に対する認知的評価の視点から
Search this article
Journal
-
- Journal of School Mental Health
-
Journal of School Mental Health 8 (0), 57-67, 2005
The Japan Association for School Mental Health
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390851122089772416
-
- NII Article ID
- 130008045331
-
- NII Book ID
- AA1140918X
-
- ISSN
- 24331937
- 13445944
-
- NDL BIB ID
- 8617095
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles