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- INOUE Kunio
- Toyo University
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- MOCHIZUKI Mariko
- DENTSU INC.
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- NAKAMACHI Naota
- DENTSU INC.
Bibliographic Information
- Other Title
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- コーポレートブランディング実践に向けたフレームワーク
- コーポレートブランディング実践に向けたフレームワーク : コーポレート・アイデンティティ、ブランド、レピュテーションの概念整理を中心に
- コーポレートブランディング ジッセン ニ ムケタ フレームワーク : コーポレート ・ アイデンティティ 、 ブランド 、 レピュテーション ノ ガイネン セイリ オ チュウシン ニ
- with a focus on concept clarification of Corporate Identity, Corporate Brand and Corporate Reputation
- コーポレート・アイデンティティ、ブランド、 レピュテーションの概念整理を中心に
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Description
In recent years, while interest in corporate branding has increased, many companies have struggled in implementation. This paper attempts to clarify related concepts – corporate identity, corporate brand, and corporate reputation – and propose a practical framework for corporate branding. Corporate branding is defined as the process of managing an organization's identity, and its purpose is to establish favorable reputations with stakeholder groups upon which the organization is dependent. Based on this definition, the role and methodology of corporate branding are discussed.
Journal
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- Corporate Communication Studies
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Corporate Communication Studies 25 (0), 4-19, 2021
Japan Society for Communication Studies
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Keywords
Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390851264574730752
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- NII Article ID
- 130008050609
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- NII Book ID
- AA11236605
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- ISSN
- 24359882
- 13431390
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- NDL BIB ID
- 031499649
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
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- Abstract License Flag
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