The educational effects in "Process record exercises", a lesson for communication in nursing : analysis of the learning and reasons for scene selection
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 看護とコミュニケーション授業『プロセスレコード演習』における教育的効果 : 場面を選んだ理由と学びの分析から
- カンゴ ト コミュニケーション ジュギョウ 『 プロセス レコード エンシュウ 』 ニ オケル キョウイクテキ コウカ : バメン オ エランダ リユウ ト マナビ ノ ブンセキ カラ
Search this article
Journal
-
- 川崎市立看護短期大学紀要
-
川崎市立看護短期大学紀要 19 (1), 1-9, 2014-03
川崎市立看護短期大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853647695836672
-
- NII Article ID
- http://ci.nii.ac.jp/naid/40020121690
- 120005679344
-
- NII Book ID
- AN10571548
-
- ISSN
- 13421921
-
- NDL BIB ID
- 025584219
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles