How to include diversity perspective into Japanese language teacher education : Case Study of a field study class with joint workshop for international students and Japanese teacher trainees
Bibliographic Information
- Other Title
-
- <実践論文>「多様性」の視点を導入した国語科教師教育の試み : 留学生共同ワークショップとフィールドワーク科目とを組み合わせた授業実践の事例から
- 「多様性」の視点を導入した国語科教師教育の試み : 留学生共同ワークショップとフィールドワーク科目とを組み合わせた授業実践の事例から
- 「 タヨウセイ 」 ノ シテン オ ドウニュウ シタ コクゴカ キョウシ キョウイク ノ ココロミ : リュウガクセイ キョウドウ ワークショップ ト フィールドワーク カモク ト オ クミアワセタ ジュギョウ ジッセン ノ ジレイ カラ
Search this article
Journal
-
- 人文科教育研究
-
人文科教育研究 47 19-33, 2020-12-30
Language Teaching Association
- Tweet
Details
-
- CRID
- 1390853649593888000
-
- NII Article ID
- 120006953842
- 40022469514
-
- NII Book ID
- AN00122796
-
- HANDLE
- 2241/00162452
-
- NDL BIB ID
- 031260695
-
- ISSN
- 09131434
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN