How to include diversity perspective into Japanese language teacher education : Case Study of a field study class with joint workshop for international students and Japanese teacher trainees

DOI IR HANDLE Web Site Open Access

Bibliographic Information

Other Title
  • <実践論文>「多様性」の視点を導入した国語科教師教育の試み : 留学生共同ワークショップとフィールドワーク科目とを組み合わせた授業実践の事例から
  • 「多様性」の視点を導入した国語科教師教育の試み : 留学生共同ワークショップとフィールドワーク科目とを組み合わせた授業実践の事例から
  • 「 タヨウセイ 」 ノ シテン オ ドウニュウ シタ コクゴカ キョウシ キョウイク ノ ココロミ : リュウガクセイ キョウドウ ワークショップ ト フィールドワーク カモク ト オ クミアワセタ ジュギョウ ジッセン ノ ジレイ カラ

Search this article

Journal

Related Projects

See more

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top