The Growth Strategy of Small and Medium-Sized Auto Parts Manufacturers : A Case Study of Sigma Co., Ltd
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 中小自動車部品サプライヤーの成長戦略 : シグマ株式会社の企業成長とエアバッグ市場
- チュウショウ ジドウシャ ブヒン サプライヤー ノ セイチョウ センリャク : シグマ カブシキ ガイシャ ノ キギョウ セイチョウ ト エアバッグ シジョウ
Search this article
Abstract
type:P(論文)
type:論文
type:Article
Journal
-
- 立教經濟學研究
-
立教經濟學研究 69 (1), 103-121, 2015-07
dummy publisher
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853649715061376
-
- NII Article ID
- 120005673331
-
- NII Book ID
- AN00248808
-
- ISSN
- 00355356
-
- NDL BIB ID
- 026745793
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles