Effective Brand Management for the Regional Collective Trademarks : How should a strong brand for the development of the regional economy be built?
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 地域団体商標とブラント・マネジメント: 地域ブランド育成・維持はいかにあるべきか
- 地域団体商標とブランド・マネジメント--地域ブランド育成・維持はいかにあるべきか
- チイキ ダンタイ ショウヒョウ ト ブランド マネジメント チイキ ブランド イクセイ イジ ワ イカニ アル ベキ カ
Search this article
Description
type:論文
type:Article
identifier:2
identifier:KJ00006713139
Journal
-
- 宮城大学事業構想学部紀要 = Bulletin of Miyagi University, School of Project Design / 宮城大学事業構想学部研究紀要広報委員会 編
-
宮城大学事業構想学部紀要 = Bulletin of Miyagi University, School of Project Design / 宮城大学事業構想学部研究紀要広報委員会 編 12 15-27, 2016-02-12
dummy publisher
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853649779680512
-
- NII Article ID
- 110007880107
-
- NII Book ID
- AA11345848
-
- ISSN
- 1344607X
-
- NDL BIB ID
- 10729242
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles