How Do Elementary School Children Interpret Visual Images after Watching A Short Animated Video : A Comparative Study of Japanese-speaking Children in Japan and English-speaking Children in Northern California

Bibliographic Information

Other Title
  • エイゾウ キョウザイ アニメーション ヲ コドモ タチ ハ ドウ ミテイルノカ : フォーマティブ リサーチ ニヨル ニチベイ ショウガクセイ ノ ヒカク
  • 映像教材(アニメーション)を子どもたちはどう見ているのか : フォーマティブ・リサーチによる日米小学生の比較
  • エイゾウ キョウザイ アニメーション オ コドモ タチ ワ ドウ ミテ イル ノ カ フォーマティブ リサーチ ニ ヨル ニチベイ ショウガクセイ ノ ヒカク

Search this article

Abstract

type:P(論文)

Journal

Citations (2)*help

See more

Related Projects

See more

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top