[Articles] Relationship between factors influencing autonomous learning motivation and problem-based learning tutorial education -Consideration by nursing college students’ across grade comparison-
Bibliographic Information
- Other Title
-
- [原著論文] 自律的学習動機づけに影響を与える要因とPBLテュートリアル教育との関連 -看護大学生の学年間比較による検討-
- 自律的学習動機づけに影響を与える要因とPBLテュートリアル教育との関連 : 看護大学生の学年間比較による検討
- ジリツテキ ガクシュウドウキズケ ニ エイキョウ オ アタエル ヨウイン ト PBL テュートリアル キョウイク ト ノ カンレン : カンゴ ダイガクセイ ノ ガクネン カン ヒカク ニ ヨル ケントウ
Search this article
Abstract
原著論文
Journal
-
- 日本赤十字秋田看護大学・日本赤十字秋田短期大学紀要 = Journal of Japanese Red Cross Akita College of Nursing and Japanese Red Cross Junior College of Akita
-
日本赤十字秋田看護大学・日本赤十字秋田短期大学紀要 = Journal of Japanese Red Cross Akita College of Nursing and Japanese Red Cross Junior College of Akita 22 11-26, 2018-03-31
日本赤十字秋田看護大学・日本赤十字秋田短期大学紀要委員会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853649830446464
-
- NII Article ID
- 120006517537
-
- NII Book ID
- AA12483723
-
- ISSN
- 21868263
-
- NDL BIB ID
- 029049366
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles