The Effects of the Use of Visualization and Analogies in the New Product Idea Development
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 新製品アイデア開発における視覚化活用とアナロジ活用の効果
- シンセイヒン アイデア カイハツ ニオケル シカクカ カツヨウ ト アナロジ カツヨウ ノ コウカ
Search this article
Journal
-
- 國民經濟雜誌
-
國民經濟雜誌 220 (6), 1-17, 2019-12-10
神戸大学経済経営学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853649886749568
-
- NII Article ID
- 120006950350
-
- NII Book ID
- AN00090962
-
- HANDLE
- 20.500.14094/E0041925
-
- NDL BIB ID
- 030180983
-
- ISSN
- 03873129
-
- Text Lang
- en
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN