Empirical research on learning required for teachers who need to continue to learn : From the perspective of transformational learning
-
- YOSHIMURA Harumi
- 東京大学
-
- FUKUSHIMA Sota
- 東京大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 学び続ける教師に求められる学習に関する実証研究 : 変容的学習の視点から
Search this article
Journal
-
- 東京大学大学院教育学研究科紀要
-
東京大学大学院教育学研究科紀要 60 71-81, 2021
Graduate School of Education, The University of Tokyo
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853650449709952
-
- NII Article ID
- 120007115909
-
- NII Book ID
- AN10516641
-
- ISSN
- 13421050
-
- HANDLE
- 2261/0002000556
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- CiNii Articles