Class-wide Intervention for Behavioral Problems of Students in a Regular Class : Effects of Group-oriented Contingency and "Selves-monitoring" for "Appropriate attitude" at the Beginning of Classes
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 通常学級における児童の行動問題に対する学級規模支援 : 授業開始時の「適切な態度」の促進を標的とした集団随伴性手続きと「セルブズモニタリング」手続きの効果
- ツウジョウ ガッキュウ ニ オケル ジドウ ノ コウドウ モンダイ ニ タイスル ガッキュウ キボ シエン ジュギョウ カイシジ ノ テキセツ ナ タイド ノ ソクシン オ ヒョウテキ ト シタ シュウダン ズイハンセイ テツズキ ト セルブズ モニタリング テツズキ ノ コウカ
Search this article
Description
type:Departmental Bulletin Paper
Journal
-
- 北海道教育大学紀要. 教育科学編
-
北海道教育大学紀要. 教育科学編 61 (2), 89-100, 2011-02
北海道教育大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390857777803465472
-
- NII Article ID
- 110008428924
-
- NII Book ID
- AA11273292
-
- ISSN
- 13442554
-
- NDL BIB ID
- 11108415
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN