Class-wide Intervention for Behavioral Problems of Students in a Regular Class : Effects of Group-oriented Contingency and "Selves-monitoring" for "Appropriate attitude" at the Beginning of Classes

Bibliographic Information

Other Title
  • 通常学級における児童の行動問題に対する学級規模支援 : 授業開始時の「適切な態度」の促進を標的とした集団随伴性手続きと「セルブズモニタリング」手続きの効果
  • ツウジョウ ガッキュウ ニ オケル ジドウ ノ コウドウ モンダイ ニ タイスル ガッキュウ キボ シエン ジュギョウ カイシジ ノ テキセツ ナ タイド ノ ソクシン オ ヒョウテキ ト シタ シュウダン ズイハンセイ テツズキ ト セルブズ モニタリング テツズキ ノ コウカ

Search this article

Description

type:Departmental Bulletin Paper

Journal

Related Projects

See more

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top