Basic research of the curriculum for Educational continuity from primary through early secondary levels which consist of the viewpoint of Expansive Learning : The Case of the standard curriculum for Educational continuity from primary through early secondary levels in Himeji-city
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 拡張的学習の視点で構成した小中一貫教育カリキュラムについての基礎的研究 : 姫路市小中一貫教育標準カリキュラムを事例に
- カクチョウテキ ガクシュウ ノ シテン デ コウセイ シタ ショウ チュウ イッカン キョウイク カリキュラム ニ ツイテ ノ キソテキ ケンキュウ : ヒメジシ ショウ チュウ イッカン キョウイク ヒョウジュン カリキュラム オ ジレイ ニ
Search this article
Description
type:Departmental Bulletin Paper
Journal
-
- 北海道教育大学紀要. 教育科学編
-
北海道教育大学紀要. 教育科学編 66 (2), 223-238, 2016-02
北海道教育大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390857777803578624
-
- NII Article ID
- 120005730518
-
- NII Book ID
- AA11273292
-
- ISSN
- 13442554
-
- NDL BIB ID
- 027647890
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles