A Study on Business Development of Fragrance and Deodorizing Products From the perspective of The Duality of Marketing Competition and “Strategic Windows
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 芳香・消臭製品の事業展開に関する一考察 —マーケティング競争のデュアリティと「戦略の窓」の視点から—
- ホウコウ ・ ショウシュウ セイヒン ノ ジギョウ テンカイ ニ カンスル イチ コウサツ : マーケティング キョウソウ ノ デュアリティ ト 「 センリャク ノ マド 」 ノ シテン カラ
Search this article
Journal
-
- 地域政策研究
-
地域政策研究 25 (2), 1-17, 2022-12-28
地域政策学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390857899424745088
-
- NII Book ID
- AA11341519
-
- ISSN
- 13443666
-
- NDL BIB ID
- 032686517
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL