Orientations toward Inclusion in Standard Courses of Education of Open Colleges for People with Intellectual Disabilities: Using the Analytical Perspectives of Saruta Shinji’s “Expanded Scope of Education” and “Expanded Educational Space”
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 知的障害者を対象としたオープンカレッジが持つ正規課程教育への包摂の志向性--猿田真嗣による「教育対象の拡張」と「教育の場の拡張」を分析視角として
- チテキ ショウガイシャ オ タイショウ ト シタ オープンカレッジ ガ モツ セイキ カテイ キョウイク エ ノ ホウセツ ノ シコウセイ : サルデン シンシ ニ ヨル 「 キョウイク タイショウ ノ カクチョウ 」 ト 「 キョウイク ノ バ ノ カクチョウ 」 オ ブンセキ シカク ト シテ
Search this article
Journal
-
- 人間発達学研究 = Bulletin of The Graduate School of Human Development Aichi Prefectural University
-
人間発達学研究 = Bulletin of The Graduate School of Human Development Aichi Prefectural University 14 33-42, 2023-03
愛知県立大学大学院人間発達学研究科
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390859138440651264
-
- NII Book ID
- AA1246236X
-
- ISSN
- 18848907
-
- NDL BIB ID
- 032795661
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL