Orientations toward Inclusion in Standard Courses of Education of Open Colleges for People with Intellectual Disabilities: Using the Analytical Perspectives of Saruta Shinji’s “Expanded Scope of Education” and “Expanded Educational Space”

Bibliographic Information

Other Title
  • 知的障害者を対象としたオープンカレッジが持つ正規課程教育への包摂の志向性--猿田真嗣による「教育対象の拡張」と「教育の場の拡張」を分析視角として
  • チテキ ショウガイシャ オ タイショウ ト シタ オープンカレッジ ガ モツ セイキ カテイ キョウイク エ ノ ホウセツ ノ シコウセイ : サルデン シンシ ニ ヨル 「 キョウイク タイショウ ノ カクチョウ 」 ト 「 キョウイク ノ バ ノ カクチョウ 」 オ ブンセキ シカク ト シテ

Search this article

Journal

Report a problem

Back to top