A Study on Learning How to Use the English Preposition ON by Applying Cognitive Approaches to Japanese Learners
-
- Kawaryu Remi
- 九州大学大学院比較社会文化研究院
-
- 井上 奈良彦
- 九州大学大学院言語文化研究院言語環境学部門・言語教育学講座
-
- 李 相穆
- 九州大学大学院言語文化研究院言語環境学部門・言語教育学講座
この論文をさがす
抄録
1. Introduction / 2. Cognitive approaches to learning prepositions / 3. Research and experiment on an effect of a cognitive approach / 3.1 Participants / 3.2 Methods / 4. Results and Analysis / 4.1 The result of the pre-test / 4.2 The result of the post-test and the comparative analysis / 4.3 The questionnaire results / 5. Conclusion
収録刊行物
-
- 言語科学
-
言語科学 52 109-123, 2017-03-31
九州大学大学院言語文化研究院言語研究会
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1390861074218617472
-
- NII論文ID
- 40021153484
-
- NII書誌ID
- AN00077545
-
- DOI
- 10.15017/7153576
-
- HANDLE
- 2324/7153576
-
- NDL書誌ID
- 028088892
-
- ISSN
- 02891891
-
- 本文言語コード
- en
-
- データソース種別
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN