Use of Regional Characteristics for Branding and Strategic Issues : A Case Study of a project for Place branding in Anseong City Gyeonggi, South Korea
-
- Hong Junghwa
- 佐賀大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 地域特性を活用したブランディングと課題 : 韓国京畿道アンソン地域を事例として
- チイキ トクセイ オ カツヨウ シタ ブランディング ト カダイ : カンコク ケイキドウ アンソン チイキ オ ジレイ ト シテ
Search this article
Description
論文(Article)
Journal
-
- 佐賀大学経済論集
-
佐賀大学経済論集 55 (2), 55-67, 2022-09-01
SAGA UNIVERSITY ECONOMIC SOCIETY
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390866492598789504
-
- NII Book ID
- AN00096652
-
- NDL BIB ID
- 032576437
-
- ISSN
- 02867230
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL Search