初級日本語の「て形」導入順序に関する一考察 : 日本語教育において「辞書形」から「て形」を導入する方法の妥当性
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- ショキュウ ニホンゴ ノ 「 テ カタチ 」 ドウニュウ ジュンジョ ニ カンスル イチ コウサツ : ニホンゴ キョウイク ニ オイテ 「 ジショケイ 」 カラ 「 テ カタチ 」 オ ドウニュウ スル ホウホウ ノ ダトウセイ
- A proposal for using the dictionary form as the base for Japanese verb conjugation : A case study of the utility of the dictionary form in teaching the te-form in Japanese language learning
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Journal
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- 札幌国際大学紀要 = Journal of Sapporo International University
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札幌国際大学紀要 = Journal of Sapporo International University (50), 17-26, 2019-03
札幌 : 札幌国際大学 ; 1999-
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Keywords
Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520009407043261568
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- NII Article ID
- 40021937046
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- NII Book ID
- AA11338627
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- ISSN
- 13441752
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- NDL BIB ID
- 029779345
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles