The Effect of Animacy status on the Acquisition of English Relative Constructions by Japanese Learners : A Comparison of Spoken and Written Language
書誌事項
- タイトル別名
-
- SLA and Discourse Analysis : What can Discourse Properties Tell Us about the Acquisition of English Relative Clauses by Japanese Learners and about Teaching?(Collaboration and Relativization in English Language Education) :
この論文をさがす
抄録
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
収録刊行物
-
- JACET-Kanto journal = JACET関東支部学会誌
-
JACET-Kanto journal = JACET関東支部学会誌 (1), 20-35, 2013
東京 : 大学英語教育学会関東支部
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009407126263552
-
- NII論文ID
- 110009803851
-
- NII書誌ID
- AA11483568
-
- ISSN
- 21861072
-
- NDL書誌ID
- 025634222
-
- 本文言語コード
- en
-
- NDL 雑誌分類
-
- ZK31(言語・文学--外国語・外国文学)
-
- データソース種別
-
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles