イメージ・モチーフ活用による化粧品パッケージの試用・口コミ誘発効果に関する考察 : 「感性記憶型パッケージング」の効果検証と「違和感」「納得感」に着目したメカニズムの検討

書誌事項

タイトル別名
  • イメージ ・ モチーフ カツヨウ ニ ヨル ケショウヒン パッケージ ノ シヨウ ・ クチコミ ユウハツ コウカ ニ カンスル コウサツ : 「 カンセイ キオクガタ パッケージング 」 ノ コウカ ケンショウ ト 「 イワカン 」 「 ナットクカン 」 ニ チャクモク シタ メカニズム ノ ケントウ
  • Consideration concerning the effects of promoting consumers' trial and word-of-mouth minds by product packaging using "Image-motif" : Verifying the effects of the "Sensibility-to-mind type packaging" method and considering the mechanism of the method related to the feelings of "Discomfort" and "Realization"

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